вівторок, 9 квітня 2024 р.

Всесвітній день здоров'я

 Щорічно 7 квітня світ відзначає Всесвітній день здоров'я. Це одна з важливих соціальних дат, значення якої переоцінити неможливо. Головна мета- звернути увагу суспільства на важливість здорового способу життя, підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому.   Здоров'я - одне з основних джерел радості, щасливого повноцінного життя. Тільки здорова, всебічно розвинена , освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі. Здоров'я не можна купити ні за які гроші, але сформувати його і зберегти на довгі роки може кожний, якщо обере раз і назавжди здоровий спосіб життя.

В шкільній бібліотеці нашого ліцею було влаштовано викладку - пораду  "Стиль життя - здоров'я" Тож будьте завжди здорові, бережіть себе і своїх близьких, ведіть правильний спосіб життя і радійте кожному новому дню.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар